ALV + ontbijt/netwerksessie

Datum:  vrijdag 22 maart 2024

Het is tijd voor onze jaarlijkse algemene ledenvergadering en dit jaar doen we het net even anders. We willen namelijk graag iedereen de kans geven om zichzelf en haar onderneming te presenteren. Onze vereniging bestaat uit een verscheidenheid aan getalenteerde en inspirerende ondernemende vrouwen, en daarom willen we graag de gelegenheid benutten om elkaar beter te leren kennen en meer te weten te komen over elkaars bedrijven.
Op vrijdag 22 maart nodigen we jullie uit om deel te nemen aan onze algemene ledenvergadering, die dit keer in het teken zal staan van het belichten van ieders onderneming. Elke deelnemer krijgt maximaal 2 minuten de tijd om zichzelf voor te stellen en te vertellen over haar onderneming, haar talenten en haar bijdrage aan het bedrijf. Dit is een uitgelezen kans om te laten zien waar je goed in bent en om anderen te inspireren met jouw verhaal.
We geloven dat deze interactieve manier van kennisdeling zal bijdragen aan een nog hechtere en meer ondersteunende gemeenschap van vrouwelijke ondernemers. Door te luisteren naar elkaars verhalen en ervaringen hopen we een dieper begrip en waardering voor elkaars ondernemingen te ontwikkelen.

Deze ochtend gaat gepresenteerd worden door Willianne. Zij gaat jullie benaderen om je favoriete nummer te gaan mailen of appen, zodat je een heuse opkomst krijgt en ieder het podium die zij verdiend! Wees creatief, alles is mogelijk. Van salespitch tot gewoon te zijn wie je bent en te vertellen wat op je hart ligt, alles mag er zijn!
Wie weet wat voor mooie samenwerkingen of inspirerende ideeën er zullen ontstaan tijdens deze bijeenkomst.
We hopen van harte dat jullie allemaal aanwezig kunnen zijn om deel te nemen aan deze bijzondere algemene ledenvergadering. Samen kunnen we er een waardevolle en inspirerende bijeenkomst van maken.

Uiteraard starten we de vergadering met het formele gedeelte van de ALV. De zeepkist is deze vergadering afwezig. Ieder staat immers al voor de groep!
Meld je svp aan voor de vergadering. We kijken uit naar jullie aanwezigheid en enthousiasme!

Praktische info:
Locatie: Abrona, Haarlerberg 56C, 3453 RG De Meern (Veldhuizen)
Tijd: 8.00 - 11.00 uur (inclusief ontbijt)
08:00u inloop
08:15u ontbijt
09:00u ALV
09:30u presentaties
10:30u netwerken
11:00u afsluiting

Zeepkist
Er is deze bijeenkomst geen zeepkist, want iedereen pakt het podium vandaag!

Introducee
Deze bijeenkomst is uitsluitend voor VOL leden.

Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd?
Meld je dan persoonlijk af bij Annemarie: ‭+31 6 25 25 41 92‬.