Nieuwe website online!

08 november 2017

Onze nieuwe website is online. Reden voor een feestje! Het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost, maar we zijn heel blij met het resultaat. We hopen jullie ook. Snuffel vooral rond op de site en laat ons weten wat je ervan vindt. Jullie kunnen inloggen met de gegevens die jullie via de mail hebben gekregen..

Geensen-Degenaar, Ilja
    Mooie site, ben nu vooral alles aan het uitproberen. Herken wat Annemiek hierboven aangeeft. Wil graag tweede bedrijf toevoegen en kijken hoe ik de inhoud van mijn werkzaamheden kan aanpassen. Klopt het dat ik nu nog niet kan aanmelden voor activiteiten? Ik zou het wel leuk vinden als je per activiteiten kan zien wie zich voor die avond hebben aangemeld. Zodat je kan bedenken met wie je wilt netwerken. Verder vooral lof. Groetjes Ilja
    Kooten, Annemiek van
    Het ziet er prachtig uit! Eindelijk tijd om er even door te scrollen. Wat me opvalt:
    *de foto die je selecteert wordt in de omschrijving van je bedrijf niet automatisch gecropt. Terwijl je dat dus zelf wel doet. Hij wordt niet overal aangepast.
    * Kvk etc kan je niet invullen.
    * waar komt het bericht wat je kunt invullen bij je profiel? alleen daar? Komt dat bij jullie als bestuur?
    * Kan ik de beschrijving van mijn bedrijf zelf aanpassen?
    * mag ik bij activiteiten ook mijn eigen activiteiten laten zien? Zoals workshops, cursus etc?
    Verder mooi en duidelijk!! Ben er ook blij mee. ;) Annemiek.