Op vrijdag 19 juni organiseren we een heerlijk én inspirerend zomeruitje voor onze feminine club. Een avond vol ontmoeting, verbinding, ontspanning en leuke verrassingen! We combineren een informele zomerse sfeer met inspirerende gesprekken, lekkere borrel, hapjes, avondeten en natuurlijk volop gelegenheid om andere ondernemers beter te leren kennen. Daarnaast maken we ons klaar voor de Zeepkist, wordt vanavond de Vollerd uitgereikt én gaan we een groepsfoto maken!
We gaan samen op pad en maken er een actieve, gezellige en verrassende avond van. Denk aan een ontspannen setting, leuke opdrachten en fijne gesprekken. Om alles soepel te laten verlopen vragen we iedere deelnemer om onderstaand lijstje in ogenschouw te nemen:
• 🚲 We gaan met z’n allen op de fiets, dus kom op je leukste tweewieler!
• 💶 We vragen een bijdrage van €20 om jullie volledig te ontzorgen
• 🎒 Neem een lege rugzak (of fietstassen) mee voor je te ontvangen borrelhap
• 🖊️ Neem een pen + markeerstift mee voor een opdrachtje en vergeet ook je BINGO kaart niet!
• 🥤 Neem een beker / glas mee voor het natte lekkers
• 💧 En tot slot een flesje water voor als de mussen van het dak vallen
We kijken ernaar uit om samen met jullie de zomer in te luiden!
Praktische info
Locatie:
Programma:
Zeepkist
Wil je shinen op de zeepkist van VOL? Meld je dan van tevoren even aan!
Introducee
Deze bijeenkomst is uitsluitend voor VOL leden.
Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd? Meld je dan persoonlijk af bij Annemarie via 0625254192.