Bijeenkomst thema Meebewegen

Datum:  dinsdag 11 oktober 2022

Door Agnes

Meebewegen: Van tegenslag naar groei

Elke succesvolle ondernemer krijgt te maken met tegenslag. Kleine, maar ook grote tegenslagen. Hoe je hiermee omgaat, en welke gedachten je erbij hebt, bepaalt of deze tegenslag jou en jouw onderneming groter of kleiner maakt. Over ondernemen met tegenslag wordt veel minder gesproken dan over succes. En dat is jammer, zul je deze avond ontdekken, want tegenslag ervaren is eigenlijk heel leerzaam. Succes kan namelijk niet zonder falen. In deze eerste bijeenkomst van het thema Meebewegen ga je inzicht krijgen in jouw manier van denken en handelen als het even niet loopt zoals je hoopt. Je krijg waardevolle handvatten hoe je constructief kan meebewegen als er tegenwind op komt zetten tijdens het ondernemerschap.

You can't let your failures define you. You have to let your failures teach you. -Barak Obama

Praktische info
19:15 - inloop
19:30 - bestuurszaken
19:45 - start programma
20:30 - pauze
20:45 - vervolg
21:30 - einde programma, start netwerken
22:00 - einde

Zeepkist
Wil je shinen op de zeepkist van VOL?
Meld je dan van tevoren even aan!

Introducee
Op deze bijeenkomst is er ruimte om een in VOL geïnteresseerde vrouwelijke ondernemer uit Leidsche Rijn mee te nemen om kennis te maken. Laat je het even weten als je een gast meeneemt via info@verenigingvol.nl?

Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd?
Meld je dan persoonlijk af bij Joke: 06-46377226.