3e bijeenkomst thema Vrouwen en Geld

Locatie:  volgt
Datum:  donderdag 8 september 2022

In de derde van drie themabijeenkomsten over geld, kijken we naar de toekomst. Vooruit kijken dus. Waar wil je naartoe werken? En hoe doe je dat? Heb je weleens nagedacht over de waarde van je bedrijf, je werkwijze, je concept? Is er iets dat je kunt overdragen of verkopen straks? Werk je naar financiële vrijheid? Op welke manier kun je stoppen met werken zonder zorgen over geld? De precieze insteek van deze derde bijeenkomst wordt bepaald door de uitkomsten van de eerste twee.

Praktische details

19.30 uur | Grand Café | Zandweg 148 De Meern

Leden kunnen zich inschrijven als ze ingelogd zijn. Ben je nog geen lid en wil je een keer komen kijken? Stuur dan even een mailtje naar geld@verenigingvol.nl Heb je in je netwerk vrouwelijke ondernemers die wel een beetje VOL kunnen gebruiken? We nodigen je van harte uit ze als gast te introduceren. Laat het ons dan even weten! Persoonlijk, of via geld@verenigingvol.nl.