Thema Sales 03

Datum:  maandag 26 juni 2023

Lekker naar buiten met VOL!

Deze avond zullen we ons laten inspireren door de groene omgeving van het ParkBos in Haarzuilens. Nu de zomertijd is aangebroken is het goed om ons te laten inspireren door natuur en mooie omgeving.
Tijdens een wandeling door de prachtige natuur is het leuk om met  VOL-leden van gedachten te wisselen over hoe jij nu eigenlijk denkt over (after) Sales binnen jouw bedrijf. Wat je bedrijf sterk maakt of waar je nog aandacht kan geven aan je bedrijf. Aan de hand van prikkelende stellingen gaan we hierover met elkaar in gesprek.

Praktische info

Datum:  maandagavond 26 juni 2023
Startpunt / aanvang 19:15 uur verzamelen invalidenparkeerplaats Parkbos.
Komt allen op de fiets naar Haarzuilens.

Let op: Er is geen mogelijkheid om de auto te parkeren ‘s avonds bij kasteel de Haar of in de buurt van het Parkbos. Mocht het echt niet mogelijk zijn om op de fiets te komen, neem dan contact op met 1 van ons, dan zoeken we naar een oplossing. (Mieke 06- 46189742 / Judith 06- 41206010)

Vergeet niet je wandelschoenen aan te trekken en evt wat water mee te nemen voor tijdens de wandeling. Voor een versnapering onderweg wordt gezorgd.

Rond 20:45 uur zijn we terug bij de fietsen, om vervolgens naar @TheLodge van Mieke te gaan (circa 10 min fietsen). En daar sluiten we de avond af onder genot van een hapje en drankje.

Zeepkist
Wil je shinen op de zeepkist van VOL?
Meld je dan van tevoren even aan!

Introducee
Op deze bijeenkomst is er ruimte om een in VOL geïnteresseerde vrouwelijke ondernemer uit Leidsche Rijn mee te nemen om kennis te maken. Laat je het even weten als je een gast meeneemt via info@verenigingvol.nl?

Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd?
Meld je dan persoonlijk af met een belletje naar een van de teamleden.